vreme i prostor2U svakoj kompaniji najmanje 15 % dokumentacije
se:
- skladišti u neadekvatnim  i nepredviđenim uslovima,
- nalazi na pogrešnom mestu,

je:
- pogrešno sortirano/razvrstano/obeleženo,
- zauvek izgubljeno.

Prema novom zakonu o arhivskoj građi svaka kompanija će morati da poštuje propisan način čuvanja dokumentacije kao i da vodi odgovarajuće zapise.


Angažovanjem kompanije Document storage center, koja se profesionalno bavi upravljanjem dokumentacijom, dobijate:
•    Bolju iskorišćenost sopstvenog prostora,
•    Uštedu vremena i ljudskih resursa,
•    40 %  smanjenja troškova budžeta,
•    Fokusiranje  na osnovnu delatnost kompanije,
•    Smanjenje rizika i odgovornosti,
•    Pronalaženje svakog dokumenta u veoma kratkom roku,
•    Potpunu organizaciju i bezbednost u vođenju dokumentacije i podataka,
•    Sigurnog i pouzdanog partnera u poslovanju

* Dokument, u toku svog životnog veka, u proseku, kompaniju košta 15€
* Dokument  se u nesređenim arhivama kompanije traži najmanje 2 dana
* Svaki dokument u kompaniji se, godišnje, (bespotrebno) iskopira najmanje 20     puta
* U arhivi svake kompanije čuva se 90% nepotrebne dokumentacije koju je zakonski moguće uništiti


Prepuštanjem brige o svojoj dokumentaciji i arhivi kompaniji Document storage center,  izabraćete najbezbednije, najsigurnije i najkompletnije rešenje na tržištu bez skrivenih troškova.